sobota, 23 czerwca 2018

Żegnaj szkoło!!!!!

nauczyciel, dla nauczyciela, teacher, school, szkoła,

Nadszedł ten czas....

Wiecie co mam na myśli... No tak, wakacje oczywiście!
Moje nastolatki (taaaak! to już nastolatki!!!!) doczekać się nie mogły,żeby nie wstawać o tej 6 rano...

Tak więc w piątek pożegnaliśmy tę "niedobrą" szkołę i nauczycieli takimi oto kubeczkami.

Pierwszy dla matematyczki, drugi dla pani dyrektor. Trzeci - historyczka.

Kubków było 12, więc rozbiłam to na 4 posty, żeby nie było za dużo na raz.

Tło czyli tablice czy dodatki : Pebeo Porcelaine 150. Jestem w trakcie eksperymentowania z nimi, bo malarka to ze mnie żadna. Ale pierwsze koty za płoty jak to mówią...

nauczyciel, dla nauczyciela, teacher, school, szkoła,

nauczyciel, dla nauczyciela, teacher, school, szkoła,

2 komentarze:

  1. Wszystkie są super, świetny efekt daje ta farba na tablicach :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wyglądają fajnie, szkoda że zdjęcia tego nie oddają tak dobrze...

      Usuń