piątek, 18 grudnia 2015

Przedświąteczne szaleństwo!

Dzwonek.
Taki wiecie, prosty. Typowy, świąteczny.
Ale z odrobiną wyobraźni, można wyczarować z niego wiele innych, fajniejszych form!

środa, 2 września 2015

sobota, 1 sierpnia 2015

Hobbit tu mieszka, psze pani!

Słoiczek dawno obiecany pewnej dziewczynie, fance Hobbitów!
Jest to dom Bilbo Bagginsa w wersji mini...

Średnica jego to 9 cm a wysoki jest na 8 cm.
Dodałam uroczą lampę naftową dla efektu i parę gwoździ.

A jakie wy mielibyście pomysły na słoiki???


wtorek, 28 lipca 2015

Muzyczny brelok z Tupackiem

Myślałam , że nie podołam. Serio.
Wiecie, twarze nie są moją mocną stroną...

Padła prośba o brelok z Tupackiem.

Yyyyy... Gdzieś słyszałam , co to za jeden... ;-)
Ale żeby go lepić??? Nie umiem lepić podobizn!
Poszliśmy na kompromis. Mógł być karykaturą, więc znalazłam darmową grafikę która wydawała mi się odpowiednia... (inspiracja TU )

Wymiary: 6/3 cm i mała dowieszka 4/1,5 cm.

A wy już oceniajcie dalej jak mi poszło!!!

tupac

wtorek, 21 lipca 2015

Spinki, spinki dla dziewczynki...

Spinki. Taaaaaa....

Przyszedł czas i na to, bo córa gubi dosłownie wszystko z włosów...
A chciała dłuższe mieć, to teraz dawaj matka, rób dużo i ładne!

Tylko bazy metalowe są jak dla mnie niezadowalające niestety...
Jakość na poziomie  -1....

Imitacja drewna
faux wood

wtorek, 14 lipca 2015

Blogerowi gifta dać...

Jeszcze tylko parę dni....
I się spełnią męża sny...
Param - pam - pam....

Tak tak, kochani.. Zbliża się coroczny wyjazd na Master Truck koło Opola.
I jak co roku, szef udaje, że zapomniał i nie planuje wolnego mojej drugiej połówce...
Ech, raz człowiek się wyrwie bez dzieci na dwa dni i nawet z tym problem!

W związku z tym wyjazdem, zrobiłam prezent pewnemu blogerowi, którego notorycznie podgląda przez You Tube mój mąż.

To Rafał Zazuniuk czyli Nolibab3.
Poznałam go osobiście w zeszłym roku. Bardzo fajny gość. Przede wszystkim normalny i zwykły.

A jako , że mąż bez jego filmów żyć nie może, to zrobiłam mu takie gadżety do auta.
Prezentów nigdy nie za wiele, no nie?

Pierwszy to brelok:
Steampunkowa wizja Rafała powracającego do Polski w roku 2035 swoim zacnym wehikułem na 31 zlot Master Truck!
Wymiary to 8 cm wysokie, 6 cm szerokie. Dodałam różne mixmedia, czyli szklane kulki, druciki, szpilki, przekładki...
Dla mnie wygląda odjechanie!

Inspiracja tu:  Blue Chevrons. Niesamowity grafik z Wielkiej Brytanii...

rafał zazuniuk, nolibab3,

wtorek, 7 lipca 2015

Było i się zmyło (raczej spaliło)

I kicha...
I klapa...
Spaliłam i już....

Zapomniałam, że dużych rzeczy nie kładziemy do małego piekarnika!!!
Ale zachorowałam i na siłę chciałam skończyć ten projekt!

To mam za swoje....
Pokażę wam tylko co to miało być i.... Pa, pa! Zdzieramy do kosza polimerek!

:-(

A więc przedstawiam wam coś co miało być praca przykładową na MMH Woda, blask, tajemnica...



czwartek, 25 czerwca 2015

16 minut relacji z wolontariatu

Postanowiłam przybliżyć wam, jak wygląda mój wkład w lokalną społeczność.

Pamiętacie, że prowadzę zajęcia kreatywne dla dzieci w Gminnym Ośrodku Kultury w Wińsku ?
Strasznie lubię te moje zajęcia i wiele mnie one nauczyły!

Dzieciaki są super i uczą się szybko, a jak widać na filmiku, wiekowo są naprawdę zróżnicowane. I małe i większe, marudy i słodziaki. Ale wszystkie świetnie się bawią!
No, może na czas wypiekania jest horror ich upilnować, ale dajemy radę. Pomaga mi pani Stasia, która prowadzi zajęcia plastyczne i kółko teatralne.

Teraz było ich tylko 15, a zapisanych jest więcej!
Ale to były ostatnie zajęcia przed wakacjami, więc przyszedł kto mógł!

Ja osobiście dziękuję Sklepikowi Dla Was  i Kreatywnemu Straganowi za wszystkie gratisy jakie dołożyli nam w przesyłkach !!! Jesteście kochani!!!! Dzieci bardzo się cieszyły!

Dodam, że pracujemy tylko na masach Sculpey Premo! i Staedtler Fimo, żeby dzieci od razu wiedziały, jak to jest. :-)


To nasza sala rozpraw! Rozprawiamy się z pomysłami i za dużą ilością modeliny! :-)


wtorek, 23 czerwca 2015

piątek, 19 czerwca 2015

Dzielnica Magnesowa :-)

Domki, domki, wokoło.....
No cała dzielnica się zrobiła!
I domy, i sklepy!
Wena była pół na pół, więc nie są dopracowane niestety......

Wymiary magnesów :

Szachulec / Wattle and daub house :  10/5,5 cm
Kawiarnia / Coffee shop :  12/6 cm
Dom z budą / House with doghouse :  10/6 cm
Butik / Boutique:  12/7 cm

Nie rozpisuję się, bo mam dziś już luźne podejście do końcówki dnia...
Wiecie, o co biega...
:-)

domy, houses, minihouses, miniatures

środa, 17 czerwca 2015

Żegnaj szkoło!!! Pa przedszkole!

Niby tak się dłużyło, a to pyk! i mamy prawie wakacje!

No i standart zestaw: prezenty na pożegnanie dla nauczycieli...

Powstały więc takie małe podarunki, które zamówiła u mnie koleżanka.
Powiedziała: No, to musi być coś ekstra, więc ty mi to zrób!

Tiaaaa....... ;-)

Ale podołałam....  :-)

prezent, tablica, dzień nauczyciela, koniec roku

niedziela, 14 czerwca 2015

Brocha prosto z kuchni !

Dla pewnej pani, co robi cuda z drewna...

Broszka. Wymiary: 6,5 cm na 4,5 cm, a szczypior ma 4 cm!

Inspiracja tu :    MeryLu handmade.

Możecie porównać, czy uchwyciłam podobieństwo do prawdziwych!

A tu Filmik :-)

deska do krojenia, drewniana

szczypior

deska do krojenia, faux wood




faux wood


czwartek, 11 czerwca 2015

Być wieśniarą po wiejsku...

Szybko o komplecie na festyn wiejski!

Zrobiony spontanicznie dzień wcześniej. :-)

Nie zapomniałam o gwoździach!
I glinianym garnku!

Powiem tak: Przykuwał uwagę, i nawet pani wójtowa chce mieć podobny!

A na festynie żar lał się po zadku i było 34 C !!!
Ale wytrzymałam...

A ukoronowaniem dnia była absolutnie niespodziewana i spontaniczna wizyta mojej internetowej koleżanki Ewy Gutowicz z Let's clay with Ewa....

Spać poszłam o 4 rano, bo miałam oczy jak pingpongi z emocji !!!
Dziewucha jest odlotowa, mówię wam!
Do dziś jestem jak na spidzie!!! :-)

A oto płotek. Wiejski, miejski, jak kto woli.



Kolczyki - sztachetki!


set





I kupiłam wreszcie aparat!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... !!!!!!

Ale się uczę! Dopiero! Cudów nie będzie tak szybko! ;-)






poniedziałek, 1 czerwca 2015

Puszka Pandory... Tfu, znaczy się , krawcowej!!!

No i masz!
plotę, plotę, i wyplotłam....

Miałam takiego "pałera" na ten pomysł, że sprężyłam się w jeden dzień!
Szkoda, że tak mało miejsca było na puszce, bo te materiały super się wymyśla!
A i przygody były, przypaliło mi się nieco! Grzałka była za blisko pracy i zapomniałam o tym!

Ale i tak planowałam wiszące tkaniny, więc na końcu efekt wyszedł nawet - nawet...

Tylko fotki to masakra... Jak zwykle, przekłamane kolory i niewyraźne. No na tym się nie znam niestety.... :-(












A tu buba...

piątek, 29 maja 2015

Jestem na You Tube !!!

Ho, ho, ho !!!!

Alem się nakręciła!

Oczywiście, mówię o pierwszym tandetnym filmiku nakręconym moim telefonem!

Postanowiłam ciut przybliżyć wszystkim to co robię tak..... "organoleptycznie" ...

Spróbuję z każdego projektu przybliżyć wam moje hobby. :-)



Tu macie link do pierwszego filmiku:

Przyborniki dla dzieci ze słoików i modeliny

Oczywiście, dopiero pracuję nad całą stroną, oprawą itp  więc spokojnie, będzie lepiej...


czwartek, 28 maja 2015

Tajemna skrytka na cuksy... :-)

Zainspirowana pewnym pomysłem poszłam po bandzie...
Stworzyłam skrytkę idealną...
Ok 9 cm szczęścia!



A ku - ku!


Kaktus ma kolce!




I coś in progress...


Tu jest filmik na You Tube:   Polymeranna on You Tube