wtorek, 14 lipca 2015

Blogerowi gifta dać...

Jeszcze tylko parę dni....
I się spełnią męża sny...
Param - pam - pam....

Tak tak, kochani.. Zbliża się coroczny wyjazd na Master Truck koło Opola.
I jak co roku, szef udaje, że zapomniał i nie planuje wolnego mojej drugiej połówce...
Ech, raz człowiek się wyrwie bez dzieci na dwa dni i nawet z tym problem!

W związku z tym wyjazdem, zrobiłam prezent pewnemu blogerowi, którego notorycznie podgląda przez You Tube mój mąż.

To Rafał Zazuniuk czyli Nolibab3.
Poznałam go osobiście w zeszłym roku. Bardzo fajny gość. Przede wszystkim normalny i zwykły.

A jako , że mąż bez jego filmów żyć nie może, to zrobiłam mu takie gadżety do auta.
Prezentów nigdy nie za wiele, no nie?

Pierwszy to brelok:
Steampunkowa wizja Rafała powracającego do Polski w roku 2035 swoim zacnym wehikułem na 31 zlot Master Truck!
Wymiary to 8 cm wysokie, 6 cm szerokie. Dodałam różne mixmedia, czyli szklane kulki, druciki, szpilki, przekładki...
Dla mnie wygląda odjechanie!

Inspiracja tu:  Blue Chevrons. Niesamowity grafik z Wielkiej Brytanii...

rafał zazuniuk, nolibab3,



rafał zazuniuk, nolibab3 ,








Drugi już mnie jest taki mały. Ma 12 na 10 cm.
Jest to godło naszego kraju. A niech pamięta o nas, a co...
Zrobione z modeliny perłowej z dodatkiem pigmentów i suchych pasteli.
Nie jestem z niego jakoś super zadowolona niestety. Chyba nie moje klimaty... ;-)

godło polski, rafał zazuniuk, nolibab3, orzeł polski, godło,



6 komentarzy:

  1. Oba projekty wyszły super, świetnie sobie radzisz w technice mixmiedia, zawsze chętnie podziwiam wszelkie elemenciki! A godło wyszło bardzo godnie i fachowo, także, może i tematyka nie za bardzo ale najważniejszy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moni, to moja ulubiona zabawa, dokładać różne rzeczy do masy... A godło to jakoś za poważne chyba i tyle ... Ja tam lubię z jajem a nie na poważnie... :-)

      Usuń
  2. Świetny brelok ,Pilot też podbił moje serce choć zadziwiająca maszyna latająca też świetnie wygląda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń