wtorek, 31 grudnia 2013

Wasze Prace...

Dzis miałam chwilę, by przejść sie po paru Waszych blogach... I wzdycham, i mruczę, i łezka sie w oku kreci na widok tych wszystkich Waszych prac... Są po prostu piekne, a każda inna i to jest naprawdę fajne! Każdy ma na coś pomysł, jakiś zamyślunek nad skrawkiem materiału czy papieru. Ciesze się, że tak wiele jest ludzi, co swój czas poswiecają... myśląc. Tak, tak, bo do tego wszystkiego, do powstania tych małych i dużych rękodzieł trzeba uruchomic szare komórki.... I doszłam do wniosku, że przykro mi, że w mojej okolicy nie ma ludzi, którzy by mieli podobny tok myślenia. Zazwyczaj widzę parę hobby: chlanie, plotki i zazdroszczenie innym wszystkiego. Jak wspomnę, że czytam to z oburzeniem sie dowiaduje, że to strata czasu, bo słoiki wtedy można narobić. A akwarystyka? A po co tyle prądu marnować ? No słabo mi....

Luuuudzie !!! Człowiek także potrzebuje piękna na ducha !!!

 Dlatego jestem inna. I koniec. Nie, żebym przeżywała to strasznie, bo skoro mam zainteresowania, to nigdy nie jestem sama. Szkoda tylko, ze ludzie nie wiedza, co tracą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz