środa, 25 marca 2015

Pakowanie kreatywne

Robiem, robiem!
Nie krzyczcie tak na mnie!
:-)

Ludzie, no nie wyrabiam! Wiosnę już mamy, więc rozumiecie chyba...
Roboty po pachy i po owłosione dziurki w nosie!

Dobra, macie tu jeden magnes który mogę pokazać, bo reszta to na wyzwania jako prace przykładowe jest. I nie mogę pokazywać!
Dopiero po 1 kwietnia!
Wiec grzecznie mi tu, i bez takich krzyczanek! :-)

Jeszcze tylko tył dorobię, bo serio, robiłam go na spontana i dolatywałam do niego co jakiś czas podczas robienia obiadu i innych takich "obofionskóf" domowych...





fridgemagnet, trip, travel, traveling, scenery, funny, geekery, nerd, geek, woman





trip, travel


suitcase, trip, travel




A tu jedno jak powstawał...


12 komentarzy:

  1. cudna cudna juz pisałam, bardzo bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale żeś go obfociła ;).
    Fajny, w sam raz do przyczepienia do drzwi wejściowych listy rzeczy do zabrania na wakacyjny wyjazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle dłuższą chwilę zajmuje ogarnięcie całości. Ogrom i duża szczegółowość detali. Wypasik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to biega... Coś, co zatrzymuje człowieka na dłużej... :-) Dzięki!

      Usuń
  4. Bardzo kreatywny i oryginalny projekt :-) Troszkę chaotyczny, ale w połączeniu z tymi wszystkimi szczegółami..tworzy 'to coś', jak ja to nazywam. Jednym słowem po prostu cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Taki chaos właśnie miał być! :-)

      Usuń