wtorek, 29 maja 2018

Być czy nie być? Oto jest dylemat

postman, listonosz, kubek, mug, cup,

Pędzi do was wiadomość!!!!

"Być czy nie być" w jej treści....

Oczywiście chodzi o to, czy jest sens wracać tu na bloga. Zauważyłam na wielu portalach, że ludzie cały czas się przenoszą a to tu, a to tam... O ile ktoś siedzi cały czas w jakimś rękodziele to jeszcze ma co pokazywać. Ale takie osoby jak ja, z doskoku, nie zagrzeją miejsca nigdzie.
Zrobiłam sobie długą przerwę i chcę na trochę tu wrócić, pokazać wam trochę rzeczy zaległych i bieżących. Tylko czy jeszcze jest komu???

Do listonosza poszedł dziś kubek z podziękowaniem. takie kubki ostatnio u mnie królują, bo mam na nie hita. Krótki filmik o nim na moim YT jak coś.
Zapytacie czemu kubki?
A bo jak zwykle moja kreatywność wzrasta przed końcem roku szkolnego, kiedy to trzeba spiąć zadek i wymyślić coś niedrogiego i ładnego na prezent. W tym przypadku gdzie mam masy, jest to dla mnie niedrogi prezent. Tym bardziej że mam zrobić ich 12.... Rozumiecie teraz?

Dlatego teraz wyżywam się na ceramice, a wy będziecie komentować jak mi idzie. :-)))

To teraz powiedzcie, co sądzicie o tym pomyśle?

postman, mug, cup, listonosz


4 komentarze:

  1. A to niespodzianka, że jednak opublikowałaś post na blogu! Podoba mi się mina tego psa ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dobrze czułam , że nikogo już tu nie ma...

      Usuń
  2. Mam bardzo podobne rozmyślania. Nie tworzę już tak często jak kiedyś i nie do końca mam pomysł na bloga, bo jednak jest tu nieco inaczej niż gdy zaczynałam te kilka lat temu.
    Kubek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nawet to blogowanie jest już inne niż parę lat temu! Kult dopracowanych zdjęć i mega tekstów jest może i przyciągający, ale i wyniszcza ludzi , którzy nie są w tym mocni...
      Dziękuję za pozytywne spojrzenie na kubeczek. Pozdrawiam!

      Usuń