środa, 3 września 2014

Maluchy dla zwycięzców!

Zrobiłam kolczyki na nagrody dla naszych odważnych ludziskófffff, co to wyzwań się nie boją!

A kto mi zabroni! Ha!

Malutkie sikorki już się niecierpliwią!

birds, ptaki, sikorki, kolczyki, earrings,



ptaki, birds, sikorki, kolczyki, earrings,


A i jeżyk nogą tupie, bo nie wie, z kim dobrać się w parę? Z listkiem? Robaczkiem?

hedgehog, jeż, earrings, kolczyki,

hedgehog, jeż, kolczyki, earrings


 Kto ma pomysła? I niech nie będzie to jabłko, błagam.... Przełamcie stereotypy!!!!


Może taki dodatek?

worms, earrings

 Piszcie szybko do mnie, bo zaraz 10-ty, i trzeba się śpieszyć!!!

A tu reszta rodzinki czeka na zagospodarowanie.... ;-)


worms,

 (bo ja bym dała z dżdżowniczką.... w końcu to przysmak jeżyków.... ale mnie zakrzyczycie zaraz...)

:-)

10 komentarzy:

  1. ja od Ciebie to i z dumą bym te robaki nosiła :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ponosiłabyś, jakbyś sie ruszyła i coś zrobiła dla nas na wyzwanie! Wtedy przypełzną może do ciebie z uśmiechem?

      Usuń
  2. sikorki urocze
    A jeże nie lubią jabłek!
    Za to robaczki i owszem. Jeść! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! Nie wiem, co wszyscy z tymi jabłkami.... ;-)

      Usuń
  3. Aniu, urocze sikorki, robale, jak to u Ciebie niezwykle realistyczne :) (jak Ty to robisz???) ;)
    Jeżyk też fajny, a do pary może sterta liści zamiast jednego, albo kasztan, też jesienny motyw i też z kolcami, albo drugi jeżyk zwinięty w kulkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręcami, kochana, ręcami... Tymi ręcami! ;-) A do pary z jeżem powstało coś co pasuje, a nikt o tym nie wspomniał...

      Usuń
  4. Sikorki śliczne, jeżyk też! Cały czas widzę go z kolegą krecikiem :P O robakach się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych kretów! I jabłek!!! A o robakach to właśnie przełam się i wypowiedz !!! Robakofobia ??? ;-)

      Usuń