środa, 1 stycznia 2014

Witajcie w Nowym Roku !!!

Oczywiście lepszym, i niosącym jeszcze więcej motywacji, niz zeszły...

Swoją drogą, zastanawiałam się dziś (tak,tak, znalazłam nawet czas na to ) nad taka jedną frasobliwą rzeczą. Mianowicie, do jakiej kategorii hobbingu mam siebie zaliczyć... Ani nie skrapuję tak jak Wy (robicie to o niebo lepiej! ), ani nie wyszywam krzyżykowo tak cudnie,


ani nic, za co się wezmę, nie robie tak do końca super... Bo za wiele mnie interesuje, jeśli chodzi o techniki.

Wyszywam, frywolitkuje, lepię, rysuję, piekę, zdobię, no po prostu bałagan jeden wielki!!!
 Podpowiedzcie mi zatem, na jakie fora mogę wejść, żeby dojść do jednego???
Kim jestem z zainteresowań? Skrapkomalarkodziergarkolepaczką ???

Czekam na Wasze propozycje....

Tu jeszcze parę prac, dla pokazania moich zainteresowań...










Na razie tyle, bo Was oczy rozbolą od tego misz maszu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz