środa, 9 kwietnia 2014

Dzisiejsze prace...

Dziś szybko melduję, że pogoda do d... i że starałam się zrobić i tak dużo (ja uzależniam kolor od światła dziennego, a warsztat jest pod oknem) Żmajstrowałąm kolczyki i bazę do pierścionka z kwiatem magnolii, ale fotki nie mam, bo nie miałam głowy do tego. Jak polakieruję, to wrzucę. Potem spróbowałąm sił z wisiorem na który usilnie namawiała mnie internautka, która strasznie chyba we mnie wierzy... Poprosiła o labradora na aukcję harytatywną i oto co mi wyszło i schnie...



Zdjęcie robiłam przed chwilą, a nie mam dobrego oświetlenia. Jak będzie skończony, to zrobię jeszcze jedną fotkę.

A to co będzie???  Kto wie???  Ręka do góry???


6 komentarzy:

  1. To będzie zły wilk z bajki o Czerwonym Kapturku. Tylko jeszcze dorobisz mu zębiska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedzmy , że byłaś blisko... Bajka się zgadza, lecz wilk będzie gites majonez, moja droga... Stwierdziłam wczoraj przeglądając inspirujące ilustracje, że bardzo mi brakuje u dzieci tej naszej bajkowej tematyki... Wszędzie tylko Hello Kitty, pokemony (?) i inna chińszczyzno-japonizna... A nasze stare, ciekawe baśnie? Dlaczego nie porobić coś na ten temat? Spróbuję, bo tylko tyle mogę zrobić, wejść na te śliskie wody i wypuścić pare orginalnych prac. Nie związanych z dzisiejszymi mangami, czy cartoonami, tylko baśniami i malarstwem artystycznym... Ale najpierw próbuje ujarzmić moją pannę MASĘ, żeby mi pozwoliła popuścić wodze fantazjii...

    OdpowiedzUsuń
  3. Labradorek jest świetny, a ta kostka rewelacyjna !!! :)))
    Ja się cieszę, bo odkryłam program dla dzieci ~abc~ , i jakbym się cofnęła w czasie...bajki mojego dzieciństwa, PAN TIK-TAK itp. i żadnej Hello Kitty ani pokemonów :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za słówko. Tak, zdecydowanie za mało mądre te nowe bajki. Niczego już nie uczą i może o to chodzi, bo mądrym społeczeństwem źle się kieruje...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A dziękuję i witam nową podglądaczkę. Piesek bedzie teraz kończony dopiero, bo jeszcze ma dodatki, ale to dopiero w tygodniu dam radę go pokazać w całości! Pozdrawiam i wpadaj częściej!

      Usuń