piątek, 25 kwietnia 2014

Oto...LIS

Dziś dumałam wielce, jaki to ma być ten LIS. Czy rudy, czy bardziej czerwonawy? Biegnący , siedzący, skaczący? A potem doszłam do wniosku, że najpierw znajde coś na czym on będzie i wtedy dopasuje jakoś jego pozycję.. Półfabrykaty się kończą, więc trzeba to przemyśleć. Ale jak zwykle ja jestem roztrzepana, więc nici z planowania i co wyszło już wam pokazuję... Jakość zdjęć niezadowalająca, bo totalnie zmieniło kolor i efekt. Może dlatego, że sam LIS ma 1,6 cm i nawet na makro nie podołało. jest drobniutki i smukły, a na fotkach wyszedł jakby zżarł owcę całą... I pysk chyba mu za długi zrobiłam... Kurczę, ja nawet przecież nie umiem robić LISÓW !!!

fox, lis, pendant, wisiorek,

fox,

lis

in progress, fox, lis,


I przyszły skalpele. Caaaały zestaw, do końca życia...

narzędzia, skalpele, do modeliny,

15 komentarzy:

  1. Łał, ile ostrzy do skalpela o_o. Ja mam tylko jeden nożyk introligatorski z chyba pięcioma takimi samymi ostrzami do wymiany.
    Jeśli chcesz kupować półfabrykaty to polecam passionroom.
    Lis jest po prostu super!!! Wcale nie jest gruby i pyszczek też jest ok. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuję w Passionroom. Ale i gdzie indziej też, bo np modelina sama jest po 7,20 tu
      http://rico.com.pl/pl/c/MODELINA-FIMO-w-KOSTKACH-56g-i-85g/6
      i są wszystkie kolory, a nie wieczne braki w sklepikach...

      Usuń
    2. Dzięki za informację, zajrzę później do tego sklepu :-).

      Usuń
  2. Hahahaha, ale się uśmiałam z Twojego wyjaśniania. Co ty Babo chcesz od tego rudaska? Przecież on jest w sam raz. Nic nie ma za grubego i długiego. Wsadź na swoje oczy okulary, a zobaczysz pięknego liska tak jak my go widzimy. Tylko nie bierz lupy, bo zobaczysz, że za długą sierść ma i zechcesz go strzyc jak baranka na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie , że zdjęcia są fatalne... Patrząc na medalik zobaczyłabyś róznicę, bo tu nawet dobrze tła nie widać, a ono fajnie wygląda i pobłyskuje nawet, bo dodałam tą czarną z pyłem zielonkawym z Fimo... I proszę tu się nie śmiać, bo jeszcze mu pazurki trzeba sprawdzić i wyiskać z pchiełkowatych... :-)

      Usuń
  3. Superowy. Extra futro. Zdjęcia potrafią zepsuć efekt ale tutaj nie wiem co Ci się nie podoba. Jest świetny :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak z twoim smokiem. Na zdjęciach widzę ,że jest szary, ty widzisz , że srebrny. Ostatnio widzę, że zdjęcia potrafią zepsuć to, co zrobiliśmy. Przeczytałam ostatnio taki trik, że obkleja się pudełko folią aluminiową i w zwykły dzień dajemy pracę na parapet na jakiś kontrast np kartkę kolorową z bloku technicznego, i dajemy to pudełko tak, żeby odbijało to światło od szyby i rozświetlało cienie od naszej strony na naszym dziele! Spróbowałam i faktycznie! Domowe metody działają! Resztę trzeba zrobić w jakimś programie, rozjaśnić i tyle. I aparat na makro ustawić. No ja jeszcze walczę. ciemnicę mam w domu bo okien za mało, więc takie sztuczki się przydają...

      Usuń
  4. Umiesz, umiesz i świetnie Ci to wychodzi. Lisio jak trzeba, pozycja odpowiednia, osadzony na ciekawym tle.
    Zestaw skalpelów do pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tło wyszło ciekawe, zwłaszcza w słońcu się błyszczy bo polakierowałam błyszczącym. Ale tylko tło. Lis został naturalny. Lubię nakładać lakiery tylko na niektóre części prac, bo to też daje różne efekty. Pozdrawiam Kasiu i czekam na ptaszki... :-)

      Usuń
    2. Aj Ania, o tych ptaszkach to ja cały czas myślę, tylko daleka droga do wykonania...jakiegoś kryzysa mam, a tu jeszcze parę rzeczy do zrobienia dla rodzinki i kartki dla córy, na zakończenie przedszkola. Do czerwca jeszcze trochę, ale w takim tempie to ja do grudnia nie skończę :-/ Idę kawkę robić. Pa :)

      Usuń
    3. Wierzę ci, bo sama już myślę, co na prezenty do szkoły na pożegnanie. Ja zawsze sama coś orginalnego wymyślam. Teraz też mnie nurtuje, co tu by zadziałać... I nie miej kryzysa, odganiam go precz !!!!

      Usuń
  5. podziwiam Twoje prace, fajnie że wzięłaś się do lepienia widać, że odkryłaś właściwą drogę... naprawdę cuda robisz :) pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, Basiu, że wpadłaś... No tak sobie działam , jak widać... :-) Miło mi, ze ci także przypadły do gustu. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Ze sklepów polecam Kreatywny Stragan i Beads z tamtąd zakupy zawsze są udane :D Lisek jest przepiękny <3 podziwiam a skalpeli zazdroszczę tyle ostrzy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, sklepy powoli będę odwiedzać, bo jeszcze muszę się zastanowić nad potrzebami... Co do skalpeli, myślałam,że każdy będzie trochę inny, a się powtarzają. Jestem w trakcie testów, zobaczymy jak się przydają... Pozdrawiam!

      Usuń