środa, 30 kwietnia 2014

Bezy, bordo , bez...

A to medaliki z bzem w kolorze "biskupim", jak to określiła pewna mieszkanka mojej wsi...

bez, lilac, pendant, bzy,

bez,lilac,

bzy, bez, lilac, pendant,


Leciałam hurtem, bo zaraz mi się znudzą... A kolory mieszam na oko, więc jak mi się modelina skończy, to wiedzcie, że coś się dzieje... :-) Ale do bzów to jednak bazy z koronkowymi brzegami pasują, bo całą praca jest wtedy taka... Lekka? Babska? Delikatna? Nie wiem, ale wszystkiego po trochę... Idę coś innego wymyślać, bo na dziś się "odbziewam"...

Dzieci wyjechały, to mogę szaleć przy biureczku do białego rana... (akurat...)

11 komentarzy:

  1. jej bez jak prawdziwy prosto z mojego ogródka, sama to w palcach wytworzyłaś czy to jakaś forma na te kwiatki?! - respekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę mnie tu nie obrażac !!! :-) Jak forma! Toż to skalpelikiem robione mini, mini pączuszki !!! Ja po prostu lubię mini wszystko... Większe mi gorzej wychodzą, a malutkie jakoś fajniej. Kolory staram się dobierac na oko, nie zapisuję proporcji, bo po co... Za dużo nie bedę robiła przecież... :-)

      Usuń
    2. ... i wszystko jasne - chylę czoła
      pozdrawiam Basia

      Usuń
    3. Może pocieszy cię to, że ja nie potrafię robić takich zakładek jak ty... :-)

      Usuń
  2. Na biskupów jestem uczulona, wolę fioletowy ;) Beziki rewelacyjne...takie prawdziwe !!! :))) Świetnie sobie radzisz Aniu z takimi miniaturkami... z mieszaniem kolorów :)
    Faktycznie te koronki dużo dają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No do tego bzu pasują rewelka, a już byłam załamana tym pierścieniem, do czego ja go zużyję... Bo zamówiłam tylko parę różnych sztuk pierścieni czy medalionów, bo chciałam zobaczyć najpierw jak są zrobione. Tak jest , jak się zaczyna dopiero przygodę z takimi gadżetami... A teraz widzę, że delikatne wzory są podkreślane nawet przez takie obramowanie w pierścionku...

      Usuń
  3. Śliczne bzy. Fajnie, że nie zrobiłaś wszystkich w jednym kolorze, bo tak nie jest monotonnie (w poprzedniej Twojej pracy taką funkcję pełnił liść). Moim zdaniem bez lepiej wygląda na ażurowej bazie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też... Dlatego wygrzebuję z portfela ostatnie grosze.... I o nowe bazy proszę.... A liść by się tu przydał, ale muszę go wytestować...

      Usuń
  4. Ślicznie;-) moje ulubione..

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A dzięki! Naprawdę cieszy mnie ,że coś wam przypada do gustu z moich prac...

      Usuń