środa, 30 kwietnia 2014

Bezy, bezy, bez...

Odprowadzając dzieci na autobus do szkoły, od paru dni wszędzie czuję słodką woń bzu wszelakiej maści... Nie mogąc oprzeć się tym zapachom przypominającym mi, że to już maj za pasem, spróbowałam swoich sił w tych oto kolorkach...

bez, lilac, ring, pierścionek, z bzem, z bzami, biżuteria,

bez, lilac, ring, pierścionek, z bzem,


To powstało wczoraj, a dziś już gniotę nowe kolory na kwiaty bardziej bordo... Szkoda, że mam juz tylko 3 wisiorki, bo nie pomyślałam, że tak mnie weźmie na babskie kwiatki :-)

18 komentarzy:

  1. Aniu prześliczny ten pierścionek z bzem. Może się za coś wymienimy?
    Serdecznie Ciebie pozdrawiam i życzę wspaniałej majówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jeśli tylko masz ochotę to ja jestem za! Tyle, że uszkodziłam dwa płatki wyciągając go z piecyka. Wprawdzie prawie nie widać już po wykończeniu, ale nie wiedziałam, że tak kruche jest to tworzywo jak jest jeszcze ciepłe. Jak chcesz to podeślę ci fotkę już gotowego i sama ocenisz czy warto. Robię teraz wisiorki z ciemniejszym bzem, i już staram się ,żeby nic tak nie odstawało jak w tym. Nauka nie idzie w las... Pozdrawiam!!!

      Usuń
    2. Aniu nie napisałaś co byś chciała w zamian.
      Jeżeli nic się nie podoba lub nie przyda to wyślę pieniądze.
      Może być z ułamanym płatkiem.

      Usuń
    3. Jakie pieniądze ??? Baśka, coś ty taka bogata, kobieto, że mi tu tak kasą szastasz! Nie pogardziłabym kotkiem metodą haftu matematycznego, bo lubię kotki. Albo rybki. Ale nie wiem jak pracochłonne jest to dla ciebie, więc to nie jest konieczne. Napisz mi adres swój na e-mail, to w poniedziałek już wyślę, bo w piątek wątpię, żebym listonosza spotkała. Czekam na pocztę od ciebie, kochana i będę dumna, jeśli będziesz go nosić!!!

      Usuń
  2. Jakie śliczne!!! Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki problem??? Bzy już mi nawet idą, właśnie kończę medaliony z bordowym... Ale za dużo ich nie będzie, bo to nie seryjna produkcja i zaraz mi się znudzą... ;-)

      Usuń
    2. Widziałam te medaliony, są rewelacyjne. Jestem pełna podziwu dla precyzji wykonania!!! i cierpliwości.
      Aniu, a co byś chciała w zamian za taki medalion??? Może masz jakieś specjalne życzenie, z przyjemnością zrobię coś dla Ciebie :)

      Usuń
    3. O rany! Nie mam pojęcia!!! Nie wiem ile czasu spędzasz nad swoimi pracami, więc nie śmiem nawet zaproponować czegokolwiek... Twoje prace chyba są bardziej pracochłonne niż mój bez...

      Usuń
    4. Hmm... to zależy, są takie nad którymi spędzam długie godziny i takie, które w miarę szybko się plotą. Ale nie będziemy się przecież licytować, która więcej czasu spędza nad swoimi pracami, prawda :) Pamiętam, że podobał Ci się flaming, no chyba że wolisz coś innego z biżuterii - bransoletkę, kolczyki??? robię teraz takie czarne kwiatki z czerwonymi koralikami...

      Usuń
    5. Flaming była super, tyle, że ja nie noszę wogóle nic jako biżuterii... A do dresów go nie przyczepię... Może coś dla mojej Jagody, w końcu pannica mi wyrasta i lubi już ubierać na siebie różne graty... Taką małą makramową lub wężową, bo to chude ręce ma... Tylko nie róż, bo staram się ją bardziej na chłopczycę ubierać... Może w błękitach lub biało-kremowe,żeby do dżinsów pasowało. I napisz mi na e-mail adres do wysyłki. Co do czasu nad pracami, to wiedz, że ja szanuję go i głupio mi by wymieniać skromne moje prace z czasochłonnymi czyimiś. To po prostu nie wypada, że ktoś wisiał nad swoją ileś dni, a ja sobie coś machnę w godzinkę... A ludzie są różni i potem mogą być problemy. A co jak co, ale ja kłócić się nie lubię...

      Usuń
  3. O ja bym spędziła dzionek na takiej białej sali wypełnionej kwiatami bzu. Może by mi się polepszyło, gdybym się tak nawdychała ulubionego zapachu i nacieszyła oczy tymi kwiatami. W parku miejskim bzu w zasięgu ręki nie uraczysz ( a chciałoby się tak w domku parę gałązek potrzymać ).
    Pierścionek SUPER !!! :))) Bez, którym można się cieszyć na okrągło :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tego pełno na wsi... I właśnie za to sobie ją cenię... Może nie na bogato, ale za to cuda natury mam w zasięgu ręki... Przypomniałam sobie, że gdzieś widziałam zapachy do modeliny... Może i bez mają??? Swoją drogą ciekawe czy one ładnie pachną... Pozdrawiam Kasiu, a jak byś miała ochotę zrobić w końcu tego ptaka, to się chętnie wymienię na bziankowe cosik. Tylko musisz mi dac znać co to ma być. Może to doda ci weny... Bezy nie kwitną wiecznie, pamiętaj... :-)

      Usuń
    2. No i tego Ci zazdroszczę. Może uda mi się w tym roku wyjechać do rodzinki, na prawdziwą wieś, gdzie wychodki jeszcze stoją i drogi asfaltem nie oblane...tylko piaaaach.... Z pięć godzin jazdy, ale warto.
      Zapachy do modeliny - nawet nie wiedziałam o istnieniu takowych. Aniu zrobię co zechcesz, tylko wiesz co się teraz ze mną dzieje. Będzie mi łatwiej, jak podeślesz szkic całości, bo ja mam pustkę w głowie. Moje skapcaniałe ręce sięgnęły w końcu po papiery potrzebne do zrobienia kartek...no i dumam. Może potrzeba, żeby ktoś zasadził mi kopa w zadek.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. No to jedne bzy ci odkładam, a z ptakiem się nie spieszy. Podeślę ci jakąś fotkę na wzór, może to ruszy twój twórczy zastój. Też tak mam od czasu do czasu, i powiem ci, że bardziej mi idzie, jak robię coś pod kogoś, niż tak z niczego... Bo to daje kopa, że ktoś czeka... Powiedz mi tylko dobra kobieto, jaki kolor bzu cię interesuje, bo może wolisz inne? Może masz jakiś ulubiony? I podaj mi adres na e-mail. I nastaw zadek, bo już nogę rozbujałam... :-)

      Usuń
    4. Yyyyyyy niebieski, fioletowy, niebieski, fioletowy.......a po co pani w ogóle zrobiła dwa ? - moje dziecko :))) taki jak ten :)))))))))))))))))))))))
      hi hi ale fajnie będziemy mieć medaliona !!!!!!!!!
      Zadek w gotowości ;)
      kasiatujest@gmail.com

      Usuń
    5. Na taki jak ten to sobie poczekasz, bo nie mam w tej chwili takiej bazy, ale po tym cholernym wolnym robię zamówienie, i już kolorki rozrobione czekają... Tak że bądź cierpliwa, to i nagroda wspaniała będzie...

      Usuń
  4. Bez po prostu genialny!!! Ta ażurowa baza dodaje mu delikatności. Jedyne co bym zmieniła to zrobiłabym żyłki na liściu. :-)
    Jeśli chodzi o zapachy do modeliny to nie spotkałam się nigdzie z zapachami kwiatów. Na pewno robi się zapachy pod miniaturowe ciasta i babeczki, ale nie wiem czy ładnie pachną, bo ich nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na liściu są żyłki, tylko aparat nie chwycił... Są ożyłkowania z orginalnego liścia, ale delikatnie wyszły, choć da się je zobaczyć gołym okiem.

      Usuń